Μελέτες για την αντίληψη των καταναλωτών

SolaWave

Δοκιμή διαχωρισμού ραβδιού και ορού

μελέτη 30 ημερών - τελική έκθεση 

Εκκινητής μελέτης: το έργο καλό πρόσωπο, inc.

Διευθυντής: διεύθυνση: email:

Όλι Πιν

4250 ******* *****, σουίτα ***, la jolla, περίπου 92037

 

Ημερομηνία έκδοσης: 23 Δεκεμβρίου 2021

Το Good Face Project έχει συνεργαστεί με SolaWave να πραγματοποιήσει μια μηνιαία μελέτη αντίληψης των καταναλωτών. Ο στόχος της δοκιμής καταναλωτή είναι να αξιολογήσει και να συγκρίνει την ελκυστικότητα και την αποτελεσματικότητα του SolaWave Wand και του Serum σε μια δοκιμή διαχωρισμού πάνελ 50/50 σε τρία χρονικά σημεία: Ημέρα 1, Ημέρα 14 και Ημέρα 30, και να παρέχει ανατροφοδότηση στην εταιρεία. Κατά τη διάρκεια της περιόδου των 30 ημερών, ο συμμετέχων θα χρησιμοποιήσει το προϊόν και θα λάβει ένα διαδικτυακό ερωτηματολόγιο αυτοαξιολόγησης μετά την Ημέρα 1, Ημέρα 14 και Ημέρα 30. Εκτός από τις διαδικτυακές αυτοαξιολογήσεις, κάθε συμμετέχων παρείχε μαρτυρίες που περιγράφουν τη συνολική εμπειρία με το προϊόν και τη συσκευασία του προϊόντος.

Διάρκεια μελέτης και βασικές ημερομηνίες:

Ημερομηνία έναρξης - 14 Νοεμβρίου 2021

Ημέρα 1 – 14 Νοεμβρίου 2021

Ημέρα 14 – 28 Νοεμβρίου 2021

Ημέρα 30 – 12 Δεκεμβρίου 2021

Προσόντα Συμμετεχόντων: 

  • 60 Συμμετέχοντες, ομοιόμορφα χωρισμένοι σε 2 ομάδες

  • Επιλογή φύλου: 100% Γυναίκες

  • Ηλικιακή ομάδα: 25 - 60 ετών

  • Όλοι οι τύποι δέρματος: λιπαρό, ξηρό, μικτό, κανονικό

  • Ζώντας στις ηπειρωτικές ΗΠΑ

Ποσοστό ολοκλήρωσης μελέτης:

Ομάδα α: μόνο ραβδί - 97% ομάδα β: ραβδί + ορός - 100%

59 στις 60 γυναίκες συμπλήρωσαν 3 έρευνες και υπέβαλαν κριτικές

Πίνακας περιεχομένων 

  1. Περίληψη Μελέτης ………………………………………………………………………………………

  2. Διανομή Προϊόντος …………………………………………………………………………

  3. Πρωτόκολλο μελέτης………………………………………………………………………………………

  4. Συναίνεση Συμμετέχοντος και Απόρρητο ……………………………………………………………

  5. Συμμόρφωση Συμμετεχόντων………………………………………………………………………

  6. Αποτελέσματα Μελέτης ……………………………………………………………………………………………

  1. ΣΥΝΟΨΗ ΜΕΛΕΤΗΣ 

    • Αριθμός συμμετεχόντων: 60

    • Ηλικιακή ομάδα: 25-60 ετών

    • Πρόσληψη Πανελλαδικών: Οι συμμετέχοντες εξετάστηκαν και προσλήφθηκαν από την εφαρμογή Good Face για να διασφαλιστεί ότι είναι κατάλληλοι για τη μελέτη. Οι συμμετέχοντες χωρίστηκαν σε 2 ομάδες για τη διεξαγωγή μιας διαίρεσης δοκιμής:

      • Η ομάδα Α δοκίμασε το ραβδί

      • Η ομάδα Β δοκίμασε το ραβδί με τον ορό Renew Complex

    • Η μελέτη δεν σκόπευε να εξετάσει ανησυχίες για το δέρμα σε κάποια συγκεκριμένη φυλή ή εθνικότητα, επομένως οι συμμετέχοντες που συμπεριλήφθηκαν στο θέμα αντιπροσώπευαν οποιαδήποτε φυλή/εθνικότητα. Τα άτομα στρατολογήθηκαν από όλες τις φυλές/εθνικότητες/τύπους δέρματος/δερματικές παθήσεις στο μέτρο του δυνατού.

    • Η μελέτη κατέβαλε κάθε προσπάθεια για να εξασφαλίσει επαρκή εκπροσώπηση κάθε μειονότητας/εθνοτικής ομάδας.

    • Οι επιλεγμένοι συμμετέχοντες διάβασαν μια λίστα με τα συστατικά του προϊόντος για να αρνηθούν τη συμμετοχή εάν είναι αλλεργικοί ή υποψιάζονται ότι είναι αλλεργικοί σε κάποιο από τα συστατικά. Δεν έχουν αναφερθεί αλλεργικές αντιδράσεις στο Good Face Project από την ημερομηνία αυτής της αναφοράς.

    • Δεν αναφέρθηκαν σοβαρές ανεπιθύμητες ενέργειες από τους συμμετέχοντες μέχρι την ημερομηνία αυτής της αναφοράς.

    • Διάρκεια μελέτης: 30 μέρες

    • Διαδικτυακή υποκειμενική αξιολόγηση. Δόθηκαν ερωτηματολόγια στα υποκείμενα την Ημέρα 1, Ημέρα 14 και Ημέρα 30 της μελέτης για να αξιολογηθούν τα οφέλη και η συνολική εμπειρία χρήστη των συμμετεχόντων. Τα ακόλουθα ήταν οι ισχυρισμοί προϊόντος (δηλώσεις) που επικυρώθηκαν με τους συμμετέχοντες:

      ΟΜΆΔΑ Α – ΜΌΝΟ ΡΑΒΔΊ

      Ενότητα I: Δηλώσεις 5 σημείων (Συμφωνώ απόλυτα - Διαφωνώ απόλυτα) - Αξιώσεις προϊόντων

      1. Παρατήρησα ότι αυτό το προϊόν βοήθησε στη μείωση της εμφάνισης των μαύρων κύκλων

      2. Παρατήρησα ότι αυτό το προϊόν βοήθησε στη μείωση της εμφάνισης των ρυτίδων

      3. Παρατήρησα ότι αυτό το προϊόν βοήθησε στη μείωση της εμφάνισης των λεπτών γραμμών

      4. Αυτό το προϊόν βοήθησε στην αύξηση της λάμψης του δέρματός μου

      5. Το δέρμα μου φαίνεται πιο λαμπερό μετά τη χρήση του ραβδιού SolaWave

      6. Το δέρμα μου φαίνεται πιο υγιές μετά τη χρήση του ραβδιού SolaWave

      7. Το δέρμα μου αισθάνεται πιο ενυδατωμένο μετά τη χρήση του ραβδιού SolaWave

      8. Το δέρμα μου αισθάνεται απαλό και εύπλαστο μετά τη χρήση του ραβδιού SolaWave

      9. Το δέρμα μου φαίνεται πιο ανορθωμένο και τονωμένο μετά τη χρήση του ραβδιού SolaWave

      10. Το δέρμα μου φαίνεται εμφανώς αναζωογονημένο μετά τη χρήση του ραβδιού SolaWave

      11. Η συνολική υφή του δέρματός μου έχει βελτιωθεί

      12. Η εμφάνιση σκούρων κηλίδων ή περιοχών αποχρωματισμού έχει ξεθωριάσει

      13. Παρατήρησα ότι αυτό το προϊόν βοήθησε στη μείωση της ορατότητας των πόρων

      14. Αυτό το προϊόν παρείχε ορατή μείωση στην εμφάνιση των ποδιών της χήνας γύρω από τα μάτια

      15. Παρατήρησε μείωση των κηλίδων με αποτέλεσμα μια συνολική καθαρότερη επιδερμίδα μετά τη χρήση του ραβδιού SolaWave

      16. Αυτό το προϊόν βοήθησε στη μείωση του πρηξίματος στο πρόσωπό μου

      17. Αυτό το προϊόν βοήθησε στην αύξηση της απόδοσης και των πλεονεκτημάτων των κανονικών ορών ή ενυδατικών μου

      18. Το δέρμα μου φαίνεται καλύτερο από πριν

      19. Το ραβδί βοήθησε στη βελτίωση της συνολικής εμφάνισης και αίσθησης του δέρματός μου

      20. Το προϊόν δεν είναι ερεθιστικό για το δέρμα

      21. Το προϊόν έχει απαλή αίσθηση στο δέρμα

      22. Το Ραβδί είναι εύκολο στη χρήση

      23. Η χρήση αυτού του προϊόντος με έκανε να νιώθω πιο χαρούμενος

      24. Η χρήση αυτού του προϊόντος ήταν μια διασκεδαστική εμπειρία

      25. Αυτό το προϊόν είναι τέλειο για περιποίηση του εαυτού μου όταν θέλω να αφιερώσω χρόνο στον εαυτό μου και να κάνω μασάζ στο πρόσωπό μου

        Ενότητα II: Καθαρή βαθμολογία και μαρτυρίες υποστηρικτών

      26. Με βάση την εμπειρία σας με αυτό το ΠΡΟΪΟΝ, θα το συνιστούσατε σε έναν φίλο; (0-10)

      27. Με βάση την εμπειρία σας με αυτό το BRAND, θα το συνιστούσατε σε έναν φίλο;

      28. Κριτική: Αφήστε μια κριτική για αυτό το προϊόν σε 2-3 προτάσεις. 

        Ενότητα III: Εμπειρία συσκευασίας προϊόντων και χαρακτηριστικά με τα περισσότερα/λιγότερο αρεστά

      29. Συνολικά, πώς θα αξιολογούσατε την εμπειρία σας με τη συσκευασία;

      30. Τι σας άρεσε περισσότερο στη συσκευασία; (δωρεάν απάντηση)

      31. Τι σας άρεσε λιγότερο στη συσκευασία; (δωρεάν απάντηση)

      ΟΜΆΔΑ Β – ΡΑΒΔΊ + ΟΡΌΣ

      Ενότητα I: Δηλώσεις 5 σημείων (Συμφωνώ απόλυτα - Διαφωνώ απόλυτα) - Αξιώσεις προϊόντων

      1. Παρατήρησα ότι αυτό το προϊόν βοήθησε στη μείωση της εμφάνισης των μαύρων κύκλων

      2. Παρατήρησα ότι αυτό το προϊόν βοήθησε στη μείωση της εμφάνισης των ρυτίδων

      3. Παρατήρησα ότι αυτό το προϊόν βοήθησε στη μείωση της εμφάνισης των λεπτών γραμμών

      4. Αυτό το προϊόν βοήθησε στην αύξηση της λάμψης του δέρματός μου

      5. Το δέρμα μου φαίνεται πιο λαμπερό μετά τη χρήση του ραβδιού και του ορού

      6. Το δέρμα μου φαίνεται πιο υγιές μετά τη χρήση του ραβδιού και του ορού

      7. Το δέρμα μου νιώθω πιο ενυδατωμένο μετά τη χρήση του ραβδιού και του ορού

      8. Το δέρμα μου είναι απαλό και ελαστικό μετά τη χρήση του ραβδιού και του ορού

      9. Το δέρμα μου φαίνεται πιο ανορθωμένο και τονωμένο μετά τη χρήση του ραβδιού και του ορού

      10. Το δέρμα μου φαίνεται εμφανώς ανανεωμένο μετά τη χρήση του ραβδιού και του ορού

      11. Η συνολική υφή του δέρματός μου έχει βελτιωθεί

      12. Η εμφάνιση σκούρων κηλίδων ή περιοχών αποχρωματισμού έχει ξεθωριάσει

      13. Παρατήρησα ότι αυτό το προϊόν βοήθησε στη μείωση της ορατότητας των πόρων

      14. Αυτό το προϊόν παρείχε ορατή μείωση στην εμφάνιση των ποδιών της χήνας γύρω από τα μάτια

      15. Παρατηρήθηκε μείωση των κηλίδων με αποτέλεσμα μια συνολική καθαρότερη επιδερμίδα μετά τη χρήση του ραβδιού και του ορού

      16. Αυτό το προϊόν βοήθησε στη μείωση του πρηξίματος στο πρόσωπό μου

      17. Αυτό το προϊόν βοήθησε στην αύξηση της απόδοσης και των πλεονεκτημάτων των κανονικών ορών ή ενυδατικών μου

      18. Το δέρμα μου φαίνεται καλύτερο από πριν

      19. Το Ραβδί βοήθησε στη βελτίωση της συνολικής εμφάνισης και αίσθησης του δέρματός μου

      20. Το Ραβδί δεν είναι ερεθιστικό για το δέρμα

      21. Το ραβδί έχει απαλή αίσθηση στο δέρμα

      22. Το Ραβδί είναι εύκολο στη χρήση

      23. Η χρήση αυτού του προϊόντος με έκανε να νιώθω πιο χαρούμενος

      24. Η χρήση αυτού του προϊόντος ήταν μια διασκεδαστική εμπειρία

      25. Αυτό το προϊόν είναι τέλειο για περιποίηση του εαυτού μου όταν θέλω να αφιερώσω χρόνο στον εαυτό μου και να κάνω μασάζ στο πρόσωπό μου

      26. Ο ορός ήταν εύκολος στη χρήση με το Ραβδί

      27. Αυτός ο ορός μπορεί να επιστρωθεί με άλλα προϊόντα

      28. Ο ορός ενίσχυσε την αποτελεσματικότητα του Ραβδί

         

        Ενότητα II: Καθαρή βαθμολογία και μαρτυρίες υποστηρικτών

      29. Με βάση την εμπειρία σας με αυτό το ΠΡΟΪΟΝ, θα το συνιστούσατε σε έναν φίλο; (0-10)

      30. Με βάση την εμπειρία σας με αυτό το BRAND, θα το συνιστούσατε σε έναν φίλο;

      31. Κριτική: Αφήστε μια κριτική για αυτό το προϊόν σε 2-3 προτάσεις.

         

        Ενότητα III: Εμπειρία συσκευασίας προϊόντων και χαρακτηριστικά με τα περισσότερα/λιγότερο αρεστά

      32. Συνολικά, πώς θα αξιολογούσατε την εμπειρία σας με τη συσκευασία;

      33. Τι σας άρεσε περισσότερο στη συσκευασία; (δωρεάν απάντηση)

      34. Τι σας άρεσε λιγότερο στη συσκευασία; (δωρεάν απάντηση)

    • Οι συμμετέχοντες συμφώνησαν με τους όρους και υπέγραψαν γραπτή Ενημερωμένη Συγκατάθεση/Συμφωνία για τη μελέτη.

    • Αυτή η μελέτη διεξήχθη σε συμμόρφωση με τον Τίτλο CFR 21, Μέρος 50 (ενημερωμένη Συναίνεση Ανθρώπινων Υποκειμένων). Η ενημερωμένη συγκατάθεση ελήφθη ηλεκτρονικά από κάθε άτομο στη μελέτη και τεκμηριώθηκε γραπτώς πριν από τη συμμετοχή στη μελέτη.

  2. ΔΙΑΝΟΜΉ ΠΡΟΪΌΝΤΟΣ:

    Ομάδα Α: Κάθε συμμετέχων έλαβε ένα SolaWave Wand και ένα έντυπο πρωτόκολλο. Ομάδα Β: Η προμήθεια ενός μήνα με τον ορό Renew Complex, ένα SolaWave Wand και τυπωμένα πρωτόκολλα στάλθηκαν σε κάθε συμμετέχοντα μέσω του συνεργάτη 3PL του The Good Face Project.

  3. ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΜΕΛΕΤΗΣ: Τα ακόλουθα ήταν τα πρωτόκολλα που έπρεπε να ακολουθήσουν οι συμμετέχοντες κατά τη διάρκεια της μελέτης.

    ΟΜΑΔΑ Α

    Προϊόντα στο πακέτο Expert Panel:

    Ράβδος κόκκινου φωτός Solawave

    Χρήση:

    Συνιστούμε να ξεκινήσετε με 5 λεπτά την ημέρα για τις πρώτες ημέρες. Καθώς το δέρμα σας εγκλιματίζεται, μπορείτε να το κάνετε μήνυση για περισσότερη ώρα και όσο συχνά θέλετε για έως και 30 λεπτά την ημέρα.

    Για να χρησιμοποιήσετε το SolaWave Wand, ξεκινήστε με ένα καθαρό, στεγνό πρόσωπο. Για καλύτερα αποτελέσματα, χρησιμοποιήστε το SolaWave Wand σε ενυδατωμένο δέρμα. Για να επιτύχετε ενυδάτωση, συνδυάστε με έναν ορό ενεργοποίησης ή οποιοδήποτε νέφος προσώπου, ενυδατική κρέμα, ορό της επιλογής σας. Η περιοχή θεραπείας πρέπει να είναι υγρή. Εφαρμόστε ξανά εάν το προϊόν στεγνώσει πριν ολοκληρώσετε τη θεραπεία σας.

    Το SolaWave χρησιμοποιεί ενεργοποίηση έξυπνης αφής, επομένως, για να ενεργοποιήσετε και να απενεργοποιήσετε τη ράβδο σας, απλώς τοποθετήστε την κεφαλή της ράβδου στο δέρμα του προσώπου για να την ενεργοποιήσετε και αφαιρέστε την για να την απενεργοποιήσετε. Όταν χρησιμοποιείτε το ραβδί, γλιστρήστε στο πρόσωπό σας με μια κίνηση προς τα πάνω και προς τα έξω.

    Διαβάστε τα διαδικτυακά εκπαιδευτικά βίντεο στη διεύθυνση https://www.solawave.co/tutorials πριν την πρώτη χρήση.

    Προειδοποιήσεις Προϊόντος: Το SolaWave Wand έχει σχεδιαστεί μόνο για καλλυντική χρήση και για άτομα με καλή υγεία. Για χρήση μόνο για ενήλικες, φυλάξτε το μακριά από παιδιά. Για μεγάλη προσοχή, δεν συνιστούμε τη χρήση του SolaWave Wand εάν έχετε ενεργή ή πρόσφατη διάγνωση καρκίνου, έχετε βηματοδότη (ή άλλο εμφυτευμένο μέταλλο στο σώμα σας) ή είστε έγκυος.

    Ερευνες:

    Οι έρευνες θα διανεμηθούν από το The Good Face Project μέσω e-mail την Ημέρα 0, την Ημέρα 13 και την Ημέρα 29. Απαντήστε σε κάθε ερώτηση μέχρι το τέλος της Ημέρας 1, της Ημέρας 14 και της Ημέρας 30. Τυχόν απαντήσεις που λείπουν από την έρευνα θα θεωρηθούν ως απόκλιση από το πρωτόκολλο μελέτης και θα σας αποκλείσει από περαιτέρω συμμετοχή στο πάνελ και οι ανταμοιβές συμμετοχής σας θα ανακληθούν.

    Ανεπιθύμητες Ενέργειες:

    Εάν εμφανίσετε αρνητική αντίδραση ή ανεπιθύμητη ενέργεια στο προϊόν(τα), διακόψτε αμέσως τη χρήση και επικοινωνήστε με τον χορηγό της μελέτης. Στοιχεία επικοινωνίας στη σελίδα 1.

    Ακύρωση:

    Εάν δεν μπορείτε πλέον να συμμετέχετε στη μελέτη, σας παρακαλούμε να επιτρέψετε μια ειδοποίηση ακύρωσης 24 ωρών πριν από την ημερομηνία έναρξης της μελέτης. Εάν χρειάζεται, επικοινωνήστε με τον χορηγό της μελέτης. Στοιχεία επικοινωνίας στη σελίδα 1.

    ΟΜΑΔΑ Β

    Προϊόντα στο πακέτο Expert Panel:

    SolaWave Red Light Wand and Renew Complex Serum

    Χρήση:

    Για να χρησιμοποιήσετε το SolaWave Wand, ξεκινήστε με ένα καθαρό, στεγνό πρόσωπο. Για καλύτερα αποτελέσματα, χρησιμοποιήστε το SolaWave Wand σε ενυδατωμένο δέρμα. Εφαρμόστε μια γενναιόδωρη στρώση του SolaWave Renew Complex Serum στο πρόσωπο. Εάν οποιαδήποτε στιγμή ο ορός στεγνώσει ή λιπαίνεται λιγότερο, απλώς εφαρμόστε ξανά τον ορό στο δέρμα ή εφαρμόστε τον ορό τμήμα προς ενότητα στο πρόσωπο κατά τη διάρκεια της συνεδρίας SolaWave.

    Το SolaWave χρησιμοποιεί ενεργοποίηση έξυπνης αφής, επομένως, για να ενεργοποιήσετε και να απενεργοποιήσετε τη ράβδο σας, απλώς τοποθετήστε την κεφαλή της ράβδου στο δέρμα του προσώπου για να την ενεργοποιήσετε και αφαιρέστε την για να την απενεργοποιήσετε. Όταν χρησιμοποιείτε το ραβδί, γλιστρήστε στο πρόσωπό σας με μια κίνηση προς τα πάνω και προς τα έξω.

    Συνιστούμε να ξεκινήσετε με 5 λεπτά την ημέρα για τις πρώτες ημέρες. Καθώς το δέρμα σας εγκλιματίζεται, μπορείτε να το κάνετε μήνυση για περισσότερη ώρα και όσο συχνά θέλετε για έως και 30 λεπτά την ημέρα.

    Διαβάστε τα διαδικτυακά εκπαιδευτικά βίντεο στη διεύθυνση https://www.solawave.co/tutorials πριν την πρώτη χρήση.

    Οι υπόλοιπες πληροφορίες ήταν οι ίδιες όπως στο Πρωτόκολλο της Ομάδας Α.

  4. ΣΥΝΑΊΝΕΣΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΌΝΤΩΝ ΚΑΙ ΑΠΌΡΡΗΤΟ

    Σκοπός της μελέτης ήταν να συλλέξει πληροφορίες σχετικά με τη χρήση των Εταιρικών Προϊόντων από τον Συμμετέχοντα, να συγκεντρώσει αυτές τις πληροφορίες και να αποκαλύψει τις πληροφορίες στην Εταιρεία. Το έργο Good Face θα διατηρήσει και θα προστατεύσει το επώνυμο, τη διεύθυνση, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή άλλες Προσωπικές Πληροφορίες Αναγνώρισης κάθε Συμμετέχοντα.

    Το Good Face Project αλληλεπιδρούσε εμπιστευτικά με τους συμμετέχοντες σε πάνελ. Επιπλέον, οι απαντήσεις και οι μαρτυρίες της έρευνας των πανελλαστών αναφέρθηκαν χωρίς να αποκαλύπτονται οι ταυτότητες των συμμετεχόντων.

     

    Οι συμμετέχοντες στη μελέτη αναγνώρισαν τη συγκατάθεσή τους με τους όρους της μελέτης που περιγράφονται στη φόρμα που περιλαμβάνεται ακριβώς παρακάτω.

    Στην παρούσα Συμφωνία Συμμετοχής («Συμφωνία»), το υπογεγραμμένο άτομο (ο «Συμμετέχων») συμφωνεί να συμμετάσχει σε μια μελέτη για τη χρήση προϊόντων ομορφιάς τρίτου μέρους (η «Επωνυμία») (το «Προϊόν(α) ») όπως διεξάγεται από το The Good Face Project («Good Face») (η «Μελέτη») για περίοδο ενός (1) μήνα (η «Περίοδος Μελέτης») υπό τους ακόλουθους όρους και προϋποθέσεις:

    1. Καθήκοντα Συμμετέχοντος.

      1. Κατά τη διάρκεια της περιόδου μελέτης, ο Συμμετέχων: i) θα χρησιμοποιεί και θα εφαρμόζει προϊόντα καθορισμένης επωνυμίας σύμφωνα με το πρωτόκολλο και τις οδηγίες χρήσης που παρέχονται από την Good Face, ii) θα συμμετάσχει σε τρεις (3) έρευνες σχετικά με αυτά τα προϊόντα την ημέρα 1, ημέρα ή περίπου 14, Ημέρα 30 της Περιόδου Μελέτης, και iii) γράψτε μία (1) μαρτυρία σχετικά με τη συνολική εμπειρία χρήσης των προϊόντων της επωνυμίας. Οι απαντήσεις των συμμετεχόντων στην έρευνα, οι παρεχόμενες φωτογραφίες, η μαρτυρία και κάθε άλλη πληροφορία που παρέχεται από τον Συμμετέχοντα σε σχέση με τη Μελέτη θα αναφέρονται στο παρόν ως «Υποβολές.”

      2. Ο συμμετέχων θα χρησιμοποιεί και θα εξετάζει τα προϊόντα της επωνυμίας με καλή πίστη και θα παρέχει όλες τις Υποβολές με ειλικρινή και τεκμηριωμένο τρόπο και θα λάβει το κίνητρο συμμετοχής στη μελέτη μετά την ολοκλήρωση όλων των Υποβολών.

    2. Κίνητρα Συμμετοχής.

      1. Κατά τη διάρκεια της Περιόδου Μελέτης, ο Συμμετέχων θα λάβει, δωρεάν, επαρκείς ποσότητες από τα προϊόντα της επωνυμίας προκειμένου να εφαρμόσει το πρωτόκολλο μελέτης και τις οδηγίες χρήσης όπως παρέχονται από την Good Face.

      2. Ο συμμετέχων θα λάβει εφάπαξ κίνητρο συμμετοχής στη μελέτη του 28,99 € Δωροκάρτα Amazon με την ολοκλήρωση όλων των Υποβολών.

    3. Συναινεί

      1. Συλλογή πληροφοριών. Ο Συμμετέχων συμφωνεί ότι ως μέρος της μελέτης η Good Face μπορεί να συλλέξει πληροφορίες σχετικά με τη χρήση των προϊόντων της επωνυμίας από τον Συμμετέχοντα, να συγκεντρώσει αυτές τις πληροφορίες και να αποκαλύψει τις πληροφορίες στην Επωνυμία. και ο Συμμετέχων συναινεί ρητά στα παραπάνω.

      2. Ιδιοκτησία υποβολών. Ο Συμμετέχων παραχωρεί ελεύθερα και εκχωρεί στην Επωνυμία όλα τα παγκόσμια δικαιώματα διαρκώς να κατέχει, να αναπαράγει, να διανέμει, να εκτελεί, να κάνει παράγωγα έργα, να χρησιμοποιεί και/ή να τροποποιεί τις Υποβολές με οποιονδήποτε τρόπο και για οποιονδήποτε σκοπό, σε όλα τα μέσα που είναι τώρα γνωστά ή αργότερα εφευρέθηκαν .

      3. Προσφορές. Ο Συμμετέχων παραχωρεί περαιτέρω στην Good Face όλα τα δικαιώματα χρήσης του ονόματος, της ηλικίας, των φωτογραφιών και άλλων Υποβολών του Συμμετέχοντος με οποιονδήποτε τρόπο, συμπεριλαμβανομένων χωρίς περιορισμό ανάλυσης, ανάπτυξης, διαφήμισης, δημοσιότητας, δημόσιες εμφανίσεις, κοινωνικών μέσων, ιστοτόπων, εφαρμογών, πλατφορμών και εκθέσεων (“Προσφορές”) με την ολοκλήρωση της Μελέτης.

    4. Μυστικότητα

      1. Ανεξάρτητα από οτιδήποτε αντίθετο στο παρόν και για την αποφυγή αμφιβολιών, ο Συμμετέχων αποκρύπτει ρητά τη συγκατάθεσή του για την Good Face ή το Brand να χρησιμοποιήσει το επώνυμο, τη διεύθυνση, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή άλλες Προσωπικές Πληροφορίες ταυτοποίησης του Συμμετέχοντα ("PII") σε οποιεσδήποτε Προσφορές. Η Good Face συμφωνεί ότι θα διατηρήσει και θα προστατεύσει την ανωνυμία του Συμμετέχοντα και δεν θα συνδέσει δημόσια τις απαντήσεις οποιουδήποτε Συμμετέχοντα σύμφωνα με τη Μελέτη με την ταυτότητα του Συμμετέχοντα.

      2. Ο Συμμετέχων παραιτείται από όλες τις τρέχουσες ή μελλοντικές αξιώσεις δικαίου ή δικαιοσύνης κατά της Good Face ή της επωνυμίας για συκοφαντία, συκοφαντία, παραβίαση της ιδιωτικής ζωής, παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων ή εμπορικού σήματος, ηθικά δικαιώματα, δικαίωμα δημοσιότητας, δικαιώματα ιδιωτικού απορρήτου ή ψευδές φως που προκύπτουν από το Good Face ή χρήση των Υποβολών από την επωνυμία. Ο Συμμετέχων παραιτείται από κάθε δικαίωμα επιθεώρησης και/ή έγκρισης αυτής της χρήσης των Υποβολών ή οποιωνδήποτε Προσφορών. Ο Συμμετέχων συμφωνεί ότι αυτή η παραίτηση από τα δικαιώματα απορρήτου συνιστά έγκυρη συγκατάθεση για τις χρήσεις οποιωνδήποτε PII ή προσωπικών δεδομένων σύμφωνα με το παρόν, όπως μπορεί να απαιτείται βάσει οποιουδήποτε ισχύοντος νόμου περί προστασίας δεδομένων, συμπεριλαμβανομένου, χωρίς περιορισμό, του νόμου περί απορρήτου των καταναλωτών της Καλιφόρνια ("CCPA") και τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων της ΕΕ ("GDPR").

    5. Εγγυήσεις, Αποποιήσεις Ευθύνης και Περιορισμός Ευθύνης

      1. Ο Συμμετέχων δηλώνει και εγγυάται ότι δεν γνωρίζει καμία συναίνεση που απαιτείται από οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο ή οντότητα σε σχέση με αυτήν την έκδοση των Υποβολών και ότι η χρήση των Υποβολών όπως προβλέπεται παρακάτω δεν θα

        παραβιάζουν τα δικαιώματα τρίτων. Τίποτα σε αυτό το Συμφωνητικό δεν απαιτεί ότι η Good Face ή η επωνυμία πρέπει να χρησιμοποιούν οποιαδήποτε από τις Υποβολές για οποιονδήποτε σκοπό.

      2. ΤΟ GOOD FACE Ή/ΚΑΙ Η ΕΠΩΝΥΜΊΑ ΔΕΝ ΠΑΡΈΧΟΥΝ ΚΑΜΊΑ ΕΓΓΎΗΣΗ ΣΕ ΣΧΈΣΗ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΪΌΝΤΑ ΤΗΣ ΕΠΩΝΥΜΊΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΠΟΙΟΎΝΤΑΙ ΌΛΕΣ ΑΥΤΈΣ ΤΙΣ ΕΓΓΥΉΣΕΙΣ, ΡΗΤΈΣ, ΣΙΩΠΗΡΈΣ Ή ΝΌΜΙΜΕΣ, ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΈΝΩΝ, ΧΩΡΊΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΌ, ΤΩΝ ΣΙΩΠΗΡΏΝ ΕΓΓΥΉΣΕΩΝ ΕΜΠΟΡΕΥΣΙΜΌΤΗΤΑΣ, ΚΑΤΑΛΛΗΛΌΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΟ ΣΚΟΠΌ, ΤΊΤΛΟΥ ΚΑΙ ΜΗ ΠΑΡΑΒΊΑΣΗ. ΤΟ ΚΑΛΌ ΠΡΌΣΩΠΟ ΚΑΙ/Ή Η ΕΠΩΝΥΜΊΑ ΔΕΝ ΕΓΓΥΆΤΑΙ ΌΤΙ ΤΑ ΠΡΟΪΌΝΤΑ ΘΑ ΠΑΡΆΓΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΑ ΑΠΟΤΕΛΈΣΜΑΤΑ Ή ΘΑ ΒΕΛΤΙΏΣΟΥΝ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝΔΉΠΟΤΕ ΤΡΌΠΟ ΤΗΝ ΕΜΦΆΝΙΣΗ ΤΟΥ ΣΥΜΜΕΤΈΧΟΝΤΟΣ.

      3. ΣΕ ΚΑΜΊΑ ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ Η ΚΑΛΉ ΌΨΗ ΚΑΙ Ή Η ΕΠΩΝΥΜΊΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΊΝΑΙ ΥΠΕΎΘΥΝΗ ΈΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΣΥΜΜΕΤΈΧΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΉΠΟΤΕ ΖΗΜΙΆ, ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΈΝΩΝ ΌΛΩΝ ΤΩΝ ΆΜΕΣΩΝ, ΈΜΜΕΣΩΝ, ΤΥΧΑΊΩΝ, ΕΠΑΚΌΛΟΥΘΩΝ, ΑΞΙΟΠΙΣΤΊΑΣ, ΕΙΔΙΚΏΝ, ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΏΝ Ή ΠΟΙΝΙΚΏΝ ΖΗΜΙΏΝ, ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΈΝΗΣ ΤΗΣ ΑΠΏΛΕΙΑΣ ΚΈΡΔΟΥΣ Ή ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΞΊΑΣ, ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΔΉΠΟΤΕ ΘΈΜΑ ΠΡΟΚΎΨΕΙ ΑΠΌ Ή ΣΕ ΣΧΈΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΎΣΑ ΣΥΜΦΩΝΊΑ Ή ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΊΜΕΝΌ ΤΗΣ, ΕΊΤΕ ΑΥΤΉ Η ΕΥΘΎΝΗ ΕΠΙΒΆΛΛΕΤΑΙ ΒΆΣΕΙ ΣΎΜΒΑΣΗΣ, ΑΔΙΚΟΠΡΑΞΊΑΣ Ή ΆΛΛΟΥ ΕΊΔΟΥΣ, ΑΚΌΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΜΈΡΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΦΕΡΌΜΕΝΗ ΕΥΘΎΝΗ ΈΧΕΙ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΊ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΘΑΝΌΤΗΤΑ ΤΈΤΟΙΩΝ ΖΗΜΙΏΝ.

    6. Ισχύων Νόμος και Τόπος Διεξαγωγής.

    Η παρούσα Συμφωνία θα ερμηνευτεί και θα εφαρμοστεί σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας της Καλιφόρνια, συμπεριλαμβανομένης της αναγνώρισης της ισχύουσας ομοσπονδιακής νομοθεσίας, αλλά αποκλείοντας την επιλογή κανόνων δικαίου από την εν λόγω δικαιοδοσία και τη συναίνεση των μερών στην αποκλειστική δικαιοδοσία και τόπο διεξαγωγής της πολιτείας και της ομοσπονδιακής δικαστήρια στην Πολιτεία της Καλιφόρνια.

     

  5. ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ

    Η μελέτη ολοκληρώθηκε σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα από πενήντα εννέα (59) από τους εξήντα (60) συμμετέχοντες. Ένας (1) συμμετέχων από την Ομάδα Α δεν ανταποκρίνεται μετά την έρευνα της Ημέρας 1. κανένας συμμετέχων δεν διέκοψε τη μελέτη λόγω ανεπιθύμητων ενεργειών.

     

  6. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ

Τα δεδομένα συλλέχθηκαν με μια ηλεκτρονική διαδικασία υποβολής του ερωτηματολογίου, κριτικών/μαρτυριών την Ημέρα 1, Ημέρα 14 και Ημέρα 30 της δοκιμής του προϊόντος.

Κλινικές Μελέτες Solawave