Πολιτική επιστροφής

Στη Solawave θέλουμε κάθε πελάτης να νιώθει σίγουρος για την αγορά του!

Ξεκινήσαμε τη Solawave αφού νιώσαμε απογοητευμένοι με την ποσότητα των προϊόντων περιποίησης δέρματος που υπόσχονται υπερβολικά και υπο-παραδίδουν. Δεδομένου ότι το δέρμα του καθενός είναι μοναδικό, προσφέρουμε α δοκιμαστική περίοδος 60 ημερών σε όλες τις παραγγελίες, ώστε να μπορείτε να δοκιμάσετε οτιδήποτε από το κατάστημά μας και να το επιστρέψετε για πλήρη επιστροφή χρημάτων εντός 60 ημερών - ακόμα κι αν το έχετε χρησιμοποιήσει!

Όλες οι επιστροφές πρέπει να ξεκινήσουν εντός 60 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας. Για να ξεκινήσετε μια επιστροφή, κάντε κλικ εδώ.

Οι επιστροφές πρέπει να αποσταλούν πίσω και να μεταφερθούν στην αποθήκη μας εντός 14 ημερών από την επιβεβαίωση του αιτήματος επιστροφής προκειμένου να διεκπεραιωθεί η επιστροφή χρημάτων.

Σημείωση: Εάν έχετε ήδη ζητήσει την επιστροφή σας εντός του χρονικού πλαισίου των 60 ημερών και απλώς περιμένετε απάντηση από την ομάδα υποστήριξης πελατών μας, είστε καλυμμένοι.

Για τις επιλέξιμες επιστροφές, μια προπληρωμένη ετικέτα αποστολής επιστροφής θα παρέχεται μόνο για παραγγελίες στις ΗΠΑ και για αποστολή με επιστροφή μόνο από τοποθεσία στις ΗΠΑ. Εάν έχετε στείλει την επιστροφή σας χρησιμοποιώντας διαφορετική μεταφορική/διαφορετική ετικέτα αποστολής από την παρεχόμενη ετικέτα, δώστε τις πληροφορίες παρακολούθησης. Τα έξοδα αποστολής που σχετίζονται με τη χρήση διαφορετικού μεταφορέα ή διαφορετικής ετικέτας επιστροφής δεν επιστρέφονται.

Για να λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων, οι επιστροφές πρέπει να περιλαμβάνουν το προϊόν, όλη την αρχική συσκευασία, οδηγίες και αξεσουάρ. Όλα τα αντικείμενα πρέπει να επιστραφούν και σε καλή, λειτουργική κατάσταση με κανονική φθορά.

Αφήστε έως και 10 εργάσιμες ημέρες για επεξεργασία μετά την παραλαβή της επιστροφής σας. Μπορούμε να επεξεργαστούμε μόνο επιστροφές για προϊόντα που πωλούνται στο Solawave.co. Οι επιστροφές χρημάτων δημοσιεύονται στον αρχικό τρόπο πληρωμής και ενδέχεται να χρειαστούν έως και 7-10 εργάσιμες ημέρες για να εμφανιστούν. Όλα τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται (οι περισσότερες παραγγελίες πληρούν τις προϋποθέσεις για δωρεάν αποστολή).

Τα είδη που έχουν επισημανθεί ως τελική πώληση δεν είναι κατάλληλα για επιστροφές ή επιστροφές χρημάτων.  

Οι πελάτες που αγοράζουν μια συσκευή Solawave από εξουσιοδοτημένο λιανοπωλητή ή μεταπωλητή και όχι απευθείας από τη Solawave, θα πρέπει να επικοινωνήσουν με αυτόν τον εξουσιοδοτημένο λιανοπωλητή ή μεταπωλητή, όχι με τη Solawave, με ερωτήσεις σχετικά με τις επιστροφές. Εάν αγοράσατε από το Amazon, πρέπει να επιστρέψετε μέσω Amazon. Επιστρέφουμε μόνο τις παραγγελίες που αγοράστηκαν από τη Solawave στο Amazon. Εάν αγοράσατε από τρίτο πωλητή, πρέπει να διεκπεραιώσετε την επιστροφή σας μέσω αυτού. 

Για διεθνείς παραγγελίες: Όσοι έχουν απλήρωτα τελωνειακά τέλη δεν είναι επιλέξιμοι για επιστροφή. Επιπλέον, δεν μπορούμε να παρέχουμε δωρεάν ετικέτες επιστροφής για διεθνείς πελάτες. Τα διεθνή έξοδα αποστολής επιστροφής δεν καλύπτονται από τη Solawave.

Η Solawave επιστρέφει τη διεύθυνση:
Το Solawave επιστρέφει
425 w. κοιλάδα blvd.
STE 4 #616
San gabriel, περίπου 91776 

Εγγύηση

Όλες οι αγορές Solawave απευθείας από Solawave.co ή ένας εξουσιοδοτημένος λιανοπωλητής τρίτου μέρους (συμπεριλαμβανομένων των αντικειμένων που πωλούνται από τη Solawave μέσω Amazon) καλύπτονται από περιορισμένη εγγύηση 1 έτους.

Εάν αγοράσατε από έναν πωλητή εκτός της Solawave στο Amazon (ή σε άλλες αγορές όπως η Mercari και η Poshmark), δεν καλύπτεστε από την εγγύησή μας.

Επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξής μας εάν πρέπει να υποβάλετε αξίωση εγγύησης. Πρέπει να προσκομιστεί απόδειξη αγοράς για να διεκπεραιωθεί μια αξίωση εγγύησης. 

Παραδόθηκε, δεν παραλήφθηκε

Οι παραγγελίες που επισημαίνονται ως παραδοτέες από τον μεταφορέα, αλλά δεν παραλήφθηκαν, δεν επιστρέφονται. Θα εκδίδουμε μόνο μια αντικατάσταση. Προκειμένου να αποφευχθεί η απώλεια του πακέτου σας, θα χρειαστούμε μια διαφορετική ασφαλή διεύθυνση αποστολής στις ΗΠΑ με απαραίτητη υπογραφή.

Κατεστραμμένα κατά τη μεταφορά/Λείπουν αντικείμενα

Παραγγελίες που έχουν υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά με εξαρτήματα που λείπουν μπορούν να αντικατασταθούν υπό τις ακόλουθες συνθήκες:

  • Παρέχονται φωτογραφίες του σκισμένου, κατεστραμμένου πακέτου αποστολής
  • Παρέχονται φωτογραφίες της ετικέτας αποστολής
  • Παρέχονται φωτογραφίες των υπόλοιπων αντικειμένων που ελήφθησαν